Hüvelyi és környéki fájdalom

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! 3 évvel ezelőtt kezdődött, hogy fájdalmas lett az együttlét. Előtte már 1 éve szedtem fogamzásgátlót nem volt semmi baj. Aztán daganatellenes kezelésként (tüdő áttét gyanú) szedtem egy protein kináz gátló gyógyszert(Votrient). Ezalatt az összes nyálkahártyám begyulladt. A gyógyszer elhagyásával minden rendeződött, kivéve a hüvelyi panaszok. Illetve pajzsmirigy alulműködésem lett, ami azóta rendben van gyógyszer szedéssel. Már az 5. fajta fogamzásgátlót szedem azóta, van amelyiknél jobb lesz a helyzet, de mindig van, ami nem jó. Az alap probléma az, hogy nagyon érzékeny a hüvelybemenet, fáj a nőgyógyászati vizsgálat, az együttlét, de még a tampon felhelyezése is. Égető érzéskénttudnám leírni. Az orvosok sose találnak semmit, nincs fertőzés. Esetleg van valami ötlete, hogy mi lehet a gond és milyen vizsgálat mutathatná ki, mi a gond? Lehet, hogy a hormonok nincsenek rendben? Ja, és végig ugyan az a partnerem volt/van. Köszönöm a válaszát.

| folyás, hüvelygyulladás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;25(februári)   InforMed

Válasz:  Tenyésztéses kivizsgálás történt, vagy csak vaktában kezelték? (Érzésem szerint az utóbbi történt.) Tenyészteni kell és célzottan kezelni. (No meg olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a folyásról írottakat viselkedési szabályokért.)
Jobbulást:
Petróczi dr.

2019-02-17 21:30:09
| folyás, hüvelygyulladás