Isoprinosine

Kérdés:  A rákszűrésen találtak valami hámelváltozást. Erre Isoprinosine-t írt fel az orvos, igazából azt se tudja, hogy HPV-e vagy mi ez. 2x3 szemet kell szedni, de elsőre egy szemet mertem bevenni. Egy órára rá iszonyú hasfájásom és hasmenésem lett, pedig sose szokott. Ez lehet mellékhatás vagy allergia? Nem tudom szedjem-e tovább, főleg napi 6 szemet. Köszönöm a választ!

| HPV, hasi panaszok
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;25(szeptember)   InforMed

Válasz:  Ennek ennyi az adagja, de előtte HPV tipizálást szokás végezni, hogy melyik típus van jelen. (Léteznek magas-közepes és alacsony kockázatú típusok.) Önnél ez nem történt meg? A hasi panaszai nem ettől voltak, soha sem hallottam ilyet. Tipizáltasson…. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a HPV-ról írottakat. Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2019-09-21 18:08:45
| HPV, hasi panaszok
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop