Elhúzódó vérzés fogamzásgátló mellett

Kérdés:  Üdv! Qlaira szedésének 1. hónapjában vagyok. Menstruáció 1. napján kezdtem el szedni, a vérzés azonban azóta se múlt el. 5 napig volt erősebb, menstruációs jellegű vérzésem, utána már csak "barnázás", de ez azóta is tart, idönként pedig élénkpiros színű vérzés váltja fel. Összességében 16 napja vagyok igy. Évekkel ezelőtt már szedtem fogamzásgátlót, de ilyet sosem tapasztaltam. A megelőző vizsgálatokon a labor eredmények nem mutattak jelentős eltérést, PCO jellegű tünetek kezelésére kaptam a gyógyszert. Ez még normális "mellékhatás", és szedjem tovább, vagy egyeztessek az orvosommal? Mi okozhatja a vérzést? Következő hónapra várható a ciklus helyreállása? Köszönettel.

| rendellenes vérzés
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2021 ;27(május)   InforMed

Válasz:  Keresse fel orvosát! Meg fogja szüntetni ezt a rendellenes vérzést. Ilyen nem sűrűn, de előfordul, van gyógyszer a megszüntetésre. Utána már meg lesz elégedve a Qlairával…… Jobbulást: Petróczi dr.

2021-05-16 13:03:58
| rendellenes vérzés
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">

Web Design & Development Prowebshop