Fogamzásgátlás

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! A fogamzásgátlás Levosert-tel volt megoldva nálam. Egy nőgyógyászati vizsgálaton azt mondták, hogy lehet elmozdult a helyéről, mivel 7 hete egyfolytában vérezgettem. Az orvos minden információ nélkül beadta a Depo provera injekciót. A helyzet nem változott. 1 hónap múlva levette a Levosertet és feltette a Mirénát. Azóta is (közel 3 hónapja) vérzek folyamatosan és fájdalmaim vannak. Kérdezni szeretném, hogy ez a kettős fogamzásgátlás hatása lehet? Lehet-e valami súlyos következménye? Teljesen tanácstalan vagyok, lassan dolgozni is nehezen járok be az állandó vérzés, fájdalom és diszkomfort érzés miatt. Válaszát előre is köszönöm!

| spiral, vérzés
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petrányi Gyula 2019 ;25(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Menjen vissza orvosához, kérje, hogy szüntesse meg a vérzést. Sajnálom Önt, egy halom pénzébe kerültek a spirálok és most vérzik. A legjobb lenne a spirált levetetni és egy méhkaparást csinálni szövettan miatt. Nem véletlen, hogy a spirál megy ki a divatból. Sajnálom Önt: Petróczi dr.

2019-04-21 11:46:17
| spirál, vérzés
data-full-width-responsive="true">

Web Design & Development Prowebshop