Fogamzásgátlás/menstruáció

Kérdés:  Tisztelt doktor úr! Nekem egy olyan problémám lenne, hogy sajnos eggyel több szem fogamzásgátlót szedtem be egy előző, régebbi kihagyás miatt maradtak "pót" darabok. Így sajnos egy nappal később jött meg a menzeszem. A kérdésem az lenne, hogy nagy probléma lenne, hogyha csak 6 nap szünetet tartanék a hét nap helyett, most az egyszer? Nagyon fontos lenne számomra, hogy megmaradjon így, ahogy eddig a menzeszem időpontja a munkám miatt (is). Tehát nekem alapjáraton csütörtökön kellett volna abbahagyni a gyógyszer szedését, de ehelyett sajnos pénteken volt az utolsó szem, így Nekem kedd reggel kellett volna megjönnie, de így eltolódott szerdára és alapjáraton pénteken kellene este elkezdenem szedni a gyógyszert, de így ez miatt eltolódna szombat estére, amit nem szeretnék semmiképpen. lehetne esetleg 6 napos szünetet tartani? Ez okozna valami problémát a későbbiekben? Köszönöm

| fogamzásgátlás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2021 ;27(november)   InforMed

Válasz:  Nyugodtan tartson 6 napos szünetet, vannak készítmények, ahol 4 nap a szünet.- Távlatilag nem lenne érdemes áttérni a 3 havonta adandó injekcióra? Az sokkal kényelmesebb! Az én betegeim nagyon szeretik! Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.-Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2021-11-21 12:47:38
| fogamzásgátlás
hirdetés
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop