Fogamzásgátló

Kérdés:  Tisztelt Doktor úr! 23 éves vagyok, Zoely fogamzásgátlót szedek. Most kezdtem a 3. havit, de a 7. tablettát sajnos 16 óra késéssel vettem be. Most nagyon gyenge barnás folyást tapasztaltam. Lehetek -e terhes, vagy minek a jele a folyás, amit eddig nem tapasztaltam? Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2020 ;26(január)   InforMed

Válasz:  A tabletta melletti barna folyás ártalmatlan. Nem kell idegeskednie. Nincs teendője, szedje tovább a gyógyszert, mintha mi sem történt volna. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2020-01-14 11:51:23
| fogamzásgátló
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop