Fogamzásgátló

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! 36 éves nem dohányzó nő vagyok. Azzal a kérdéssel fordulok önhöz, hogy másfél éve szedem a Novynette nevű fogamzásgátlót! A gyógyszert percre pontosan szedem soha nem hagytam ki egyetlen egy szemet sem (általában éhgyomorra sikerül bevennem) Azt vettem észre az el múlt hónapokban, hogy mindig valamivel kevesebb a megvonásos vérzésem! Az utolsó megvonásos vérzés pedig nagyon minimális volt és inkább barnás színe volt! Tesztet csináltam nem egyet és negatív így elkezdtem szedni tovább! Viszont az aggodalmam az lenne, hogy mi tévő legyek, ha mégsem jön a megvonásos vérzés a következő hónapban? Válaszát előre is nagyon szépen köszönöm

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2021 ;27(április)   InforMed

Válasz:  Ennek nincs jelentősége. A tabletta mellett nincs havibaj, hanem csak egy megvonásos vérzés a szünetben, amit a hormonszintesés okoz. Ez a művérzés sokszor nem hasonlít az igazira. Az injekció mellett pedig egyáltalán nincs vérzés. Nem lenne jobb arra áttérni?-Én 20 éve adom és nagyon jó. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.-Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2021-04-05 17:39:12
| fogamzásgátló
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop