Fogamzásgátló

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! Több éve szedem az Altforalle 0,03 fogamzásgátlót. A múlt hónapban egy teljes hónap kimaradt. Azóta megjött a menzeszem és újra kezdtem szedni. Már 10 napja vérezgetek és alhasi fájdalmaim vannak. Orvoshoz időpontot 29-re kaptam. A kérdésem, hogy hagyjam-e abba a gyógyszer szedését? Mitől vérezhetek már 10 napja? 43 éves vagyok és már korábban is volt hogy kimaradt egy hónap a gyógyszer szedésből, de nem volt probléma, nem véreztem, rendben ment minden mikor újra elkezdtem szedni. Most eléggé meg vagyok ijedve nem tudom mit tegyek várjak-e még az orvosra több mint egy hetet.? Köszönöm szépen

| fogamzásgátló injekció
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2021 ;27(szeptember)   InforMed

Válasz:  Nagy hiba volt szünetet tartani, most elölről kezdi a hozzászokást, ez az egyik baj, a másik 40 felett nem javasolt aethenyloestradiolt tartalmazó gyógyszert szedni, hanem csak sárgatesthormon hatású gyógyszert (pl. injekciót használni), trombózis veszély miatt. Menjen olyan orvoshoz, aki hamar tudja fogadni, de addig folytassa a szedést, mert, ha abbahagyja –erősödni fog a vérzés. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.-Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2021-09-20 16:44:20
| fogamzásgátló injekció
hirdetés
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop