Fogamzásgátló

Kérdés:  Tisztel Doktor Úr!Azzal a kérdéssel fordulnék önhöz, hogy 7 hónapja szedem az Omission Daily fogamzásgátlót, eddig semmi problémám nem volt,de most 2.alkalommal történik meg az, hogy még van 7nap vissza a tablettából, és megjött a vérzésem. Ez utalhat valami problémára esetleg? Folytassam tovább a tablettát vagy kezdjem el szedni a placebot, ami benne van. A múlthónapban folytattam tovább, de mivel másodszor is ez történt, így tanácstalan vagyok és aggódom. Köszönöm, Tisztelettel

| fogamzásgátló injekció
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2021 ;27(szeptember)   InforMed

Válasz:  Nézze ez nem igazi havibaj, hanem egy műtermék, a hormonkezelés alatt. Folytassa a szedést, mintha mi sem történt volna.-Szerintem a placebo alatt leáll a vérzés és minden rendbe jön. A védettsége természetesen változatlan, nem kell kiegészítő védekezés.-A tablettát nem felejtette el és később vagy másik napon vette be? Erre nagyon vigyázzon! Az én betegeim a 3 havonta adott szurit szeretik, azt nem kell naponta szedni. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.-Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2021-09-26 16:14:19
| fogamzásgátló injekció
hirdetés
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop