Fogamzásgátló

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! Azzal a kérdéssel fordultam Önhöz, hogy 09.16.-án kezdtem el szedni a Missee nevezetű fogamzásgátló tablettát. Általában a tabletta elkezdése előtt a havi menzeszem 4 napig tartott rendesen az 5. napon pedig már csak barnás volt, viszont a tablettától egyik nap volt vérzésem másik nap nem, az 5 nap, ami nekem általában szokott lenni az már letelt és azóta is van, hogy vérzek ugyanúgy, mint ahogyan az előbb említettem. Ezt pecsételő vérzésnek vehetem vagy esetleg valami más? Így, hogy bármikor lehet pecsételő vérzésem, mikor létesíthetek a párommal szexuális kapcsolatot?

| vérzés, fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2021 ;27(szeptember)   InforMed

Válasz:  Azt javaslom, keresse fel orvosát egy vizsgálatra. Ő majd eldönti a továbbiakat. Lehet, hogy gyógyszert váltanak. A szex és a fürdés egyelőre kerülendő…. Jobbulást: Petróczi dr.

2021-09-26 16:14:19
| fogamzásgátló, vérzés
hirdetés
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop