Fogamzásgátló első nap kevés vérzés

Kérdés:  Tisztelt doktor úr, Szülés után a nőgyógyászom fogamzásgátló tablettát irt fel, amit el is kezdtem szedni az első menstruációm első napján. Nekem általában az első nap nagyon gyenge pecsételő vérzésem van. Bevettem első este az első fogamzásgátló tablettát aztán a vérzésem másnapra teljesen megszűnt. Az lenne a kérdésem, hogy szedjem-e tovább a fogamzásgátlót, és ha igen, akkor mikortól van hatása?? Tisztelettel

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2021 ;27(május)   InforMed

Válasz:  Ez gyakori, nyugodtan folytassa a szedést. Védve van. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.-Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2021-05-02 12:20:03
| fogamzásgátló
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop