Hüvelyfolyás

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! Nőgyógyászati vizsgálatra elmentem, ahol elmondtam, hogy sárgás, fehéres folyást tapasztalok, de égő viszkető értést nem, és kellemetlen szaga sincs. Az orvosom írt fel Vagilact-q hüvelytablettát, ami használok is úgy, ahogy kell, az utolsó szem még hátra van, viszontszemérem dagadást és egy kis sebesedést vettem észre magamon. Ez mitől lehet? Mit tegyek? A másik pedig nagyon kellemetlen, így a hüvelytabletta mellett is folyik valami ki belőlem és nagyon zavar. Ez normális?

| folyás
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;25(januári)   InforMed

Válasz:  Hát, 2019.-ben nem így vaktában szokás kezelni a fertőzést, hanem tenyésztéses kivizsgálást kell végezni. Így egyáltalán nem biztos, hogy meg fog gyógyulni. A párjának is írtak gyógyszert? Mert őt is kezelni kell! Menjen másik orvoshoz…. .
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www. drpetroczi. hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a folyásról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

2019-01-19 23:12:34
| folyás
hirdetés