Kimaradt menstruáció

Kérdés:  Kedves Dr. Úr! Lassan több mint 10 éve Mercilon tablettát szedek. A 7 napos szünetben nem jött meg. Szedtem a tablettát rendesen, nem volt hányás, hasmenés, egyéb gyógyszert sem szedtem. A gyógyszer utolsó napján vettem be Cataflamot fogfájásra, az szedtem egy pár napig, de az már a szünetre esett. A 7 napos szünetben volt együttlét. A Mercilonból a következő levelet elkezdtem szedni. Lehetek terhes? A tájékoztatóban az volt írva, hogy egy menzesz kimaradás után el lehet kezdeni a következő levéllel. Köszönöm válaszát.

|
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;25(november)   InforMed

Válasz:  Szerintem nem kell ettől félnie! A tabi szünetében nem havibaj van, hanem egy műtermék, egy megvonásos vérzés, amit a hormonszintesés okoz. Nyugodtan szedje tovább, a következő szünetben megjön. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2019-11-16 14:14:12
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop