Köztes vérzés

Kérdés:  Tisztelt Doktor úr! Az miatt kerestem fel Önt, mivel december óta szedem fogamzásgátlót rendszeresen, és nem hagytam ki soha egy szemet sem. Viszont ma köztes vérzést tapasztaltam, nem erős a vérzés egyáltalán, éppen, hogy halvány rózsaszínes. 10 nap múlva lesz az 1 hetes szünetem. Viszont, már 18 napja diétázom, ez befolyásolhatja, hogy köztes vérzés lépett fel? Eddig ilyen nem fordult elő. És rendeződni fog, van okom aggódni? Köszönöm szépen a válaszát!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2021 ;27(május)   InforMed

Válasz:  Ha kevés a vérzés és 4-5 napnál nem tart tovább, nincs teendő.-Ha nem így lenne, menjen orvoshoz Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.-Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2021-05-02 12:20:03
| fogamzásgátló
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop