Lehetek terhes?

Kérdés:  Kedves Doktorúr! Dienille fogamzásgátlót szedek 3 éve. Minden tablettát beszedtem, néha 1-2 óra eltéréssel. Utolsó heten 3 napig pecsételő, néha erősebb vérzésem/barnázásom volt. Tegnap kellett volna megjönnie, a hasam görcsölt viszont csak barnás folyásom volt, nagyon minimális vér. Tampont sem kellett használnom, ma pedig szinte már semmi nem volt. Ez lehet a terhesség jele?

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2020 ;26(május)   InforMed

Válasz:  Ha rendesen szedte a gyógyszert, akkor nagyon nem valószínű! Nincs félnivalója! A tabletta mellett egy művérzés van csak, amit a hormonszintesés okoz, ennek semmi jelentősége. Csináljon tesztet, de szerintem negatív lesz. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.-Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2020-05-27 17:59:14
| fogamzásgátló
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop