Menstruáció kimaradása fogamzásgátló mellett

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! Olyan problémával fordulnék önhöz, hogy már három napja késik a havi ciklusom. Több, mint 3 éve szedem a Dienille nevű fogamzásgátlót. Eddig még soha nem történt ilyen. A mai napon vettem egy terhességi tesztet is, de negatív lett az eredménye. Ilyen barnás foltok vannak, de semmi több. Az elmúlt hetekben egy tisztító kúrán vettem részt. Lehet emiatt a ciklus kimaradás? Mi lehet a probléma, hogy nem jön meg a menstruációm? Köszönöm előre is a segítséget!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2021 ;27(május)   InforMed

Válasz:  A tabletta mellett nincs igazi havibaj, hanem egy művérzés a tablettakihagyás (=hormonszint esés) miatt. Sok nő örül az életét zavaró vérzés teljes elmaradásának és ezért injekcióval védekezik.-Az én betegeim is nagyon szeretik. Ami Önt illeti, időben folytassa a szedést, de menjen el egy vizsgálatra, hogy megnyugodjon. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.-Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2021-05-10 11:54:11
| fogamzásgátló
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">

Web Design & Development Prowebshop