Mi okozhatja, hogy nem kívánom a szexet?

Kérdés:  Egy ideje nem kívánom a szexet. Nagyon szeretem a párom, és tényleg nem vele van a baj, de valahogy jobban érzem magam, ha minden más nélkül, simán csak hozzábújhatok és úgy aludhatok el.
Már voltam nőgyógyásznál, mivel voltak (vannak) egyéb panaszaim is mellette, viszont minden eredményem negatív lett. Már arra is gondoltam, hogy a fogamzásgátló mellékhatása ez nálam (NOVYNETTE). Nem tudom, mit tegyek! Nem akarom, hogy a kapcsolatom rovására menjen, már így is vannak jelei annak, hogy ez így sokáig nem mehet.
Lehetséges, hogy a fogamzásgátlótól van, vagy valami egyébre gondoljak?

| fogamzásgátló, fogamzásgátlás, libidó
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2012 ;17(júniusi)   InforMed

Válasz:  Ez BIZTOS NEM A TABLETTA MIATT van! A tabletták jelentős része inkább fokozza a libidót. (Megszűnik a hormonzavar, nem kell félni a következménytől stb.)
Ezen nem nőgyógyász segít, hanem szexuálpszihológus. Menjen el ilyen rendelésre.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat.
Üdvözlettel:
dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás rovatban olvashatók.

2012-07-09 21:09:51
| fogamzásgátló, fogamzásgátlás, libidó
data-full-width-responsive="true">

Web Design & Development Prowebshop