Mióma

Kérdés:  Üdvözlöm Doktor úr! Pár éve derült ki, hogy miómám van. Eddig nem okozott problémát. Pár hete nagyon erős fájdalmaim vannak, hol vérzéssel, hol vérzés nélkül. A kérdésem az lenne, hogy a Chinotal 400 mg. tabletta okozhatja e ezt fokozott fájdalmat. Ötven éves vagyok és menstruációm még rendszeres. Válaszát előre is nagyon köszönöm.

| hormonpótlás, klimax, mioma
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2021 ;27(november)   InforMed

Válasz:  Nem a Chinotal a bűnös, hanem a változó kor (klimax). Hogy ki ne vegyék a méhét, mielőbb el kell kezdenie a hormonpótló kezelést. Persze előbb szövettan szükséges az az esetleges méhtestrák (5%) kizárására.-- Ez ma már megoldható kórházi befekvés nélkül is, ami nagyon jó a járvány közepén.-Utána jöhet a hormonpótlás, ami rendbeteszi a nő hormonjait és nem újul ki a rendellenes vérzés, nincs szükség a méheltávolításra. Betegeinknél ez eddig nagyon bevált, és -sajnos- sok nő küzd ilyen gonddal. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a menopauzáról írottakat.-Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.-Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2021-11-21 12:47:39
| mióma, hormonpótlás, klimax
hirdetés
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop