Norcolut vastag endometriumra

Kérdés:  Tisztelt Doktor Úr! 24 éves nő vagyok, nemrég az utóbbi hónapokban megjelenő szokatlan ovulációs vérzések és gyakori alhasi fájdalmak miatt voltam nőgyógyászaton. Ultrahangon csúszkáló méhnyálkahártya volt megfigyelhető, a doktor úr azt mondta ez azért van, mert előzőleg nem tudott teljesen kiürülni, és az új a régire tapadt, vastagsága 12mm. Norcolutot kaptam, napi 2x1 két hétig (most tartok a felénél), azt mondta ez megoldja a problémát és következő menstruáció közben bő vérzéssel távozik minden. Utánanéztem az interneten, szinte mindenki vagy gyermekvállalás céljából, vagy késő/rendszertelen menstruáció miatt szedi, és nem találok információt arról, hogy mire számítsak. Nagyon gyakran érzem úgy magam, mint közvetlen a vérzés előtt szoktam (hasfeszülés, fájdalom, hányinger), mintha bármelyik pillanatban "megjönne. " Tudom, hogy a gyógyszer megvonásos vérzést eredményez, tehát míg szedem, ez nem történik meg. Gondolja, hogy a tünetek elmúlnak a menstruációval? A megvastagodott nyálkahártya lehetett az oka az ovulációs vérzéseknek, és alhasi görcsöknek is? Normális a fáradtság és szédülés a gyógyszer szedése alatt? Válaszát előre is köszönöm!

| fogamzásgátló injekció
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petrányi Gyula 2019 ;25(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Nem ez a megoldás! Önnek a havibajjal kapcsolatosak a panaszai? Nos, le kell állítani a havibajt! Erre való a fogamzásgátló injekció…. 20 éve adom és (ilyen célra is) nagyon bevált. Adassa ezt magának! (3 havonta egy szuri.) Megváltozik az élete! Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló injekcióról írottakat. Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2019-04-21 11:46:17
| fogamzásgátló injekció
data-full-width-responsive="true">

Web Design & Development Prowebshop