Pecsételés

Kérdés:  Tisztelt Dr. Úr! Azzal a problémával fordulok önhöz, hogy 2 éve abbahagytam a fogamzásgátló tabletta szedését, mely után a menstruációm ugyan beállt 28 naposra, mint a gyógyszer elött. (Nem volt gondom a menstruációmmal a gyógyszer megkezdése előtt. 2014.10.01-én volt egy 16 hetes terhesség elhalásom, ezután kezdtem el a gyógyszert. Jelenleg 30 éves vagyok.) Viszont körülbelül egy hete, mielőtt megjönne, elkezdek pecsételni. A nőgyógyász javaslatára elkezdtem a februárban Premenst tablettát szedni, ez 2 hónapig hatott. Az előző hónapban 3 nappal a menstruáció előtt kezdtem el pecsételni ebben a hónapban viszont 10 nappal a menstruáció kezdete előtt elkezdtem pecsételni. Ön szerint mi lehet a problémám? Orvoshoz mindenképpen elmegyek, amint elmúlik a menstruációm. A gyermekvállalással úgy vagyunk párommal, ha jön, akkor jön, mi örömmel fogadjuk. Válaszát előre is köszönöm!

| terhesség, pecsételő vérzés
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2020 ;26(május)   InforMed

Válasz:  Ha jöhet a baba az nagyon jó, mert akkor helyreteszik a peteérészavart és minden megjavul. (=Attól helyreáll a méhnyálkahártya vezérlése) Gondolom, stabil a párja, Ön elmúlt 30, itt az idő a sikeres baba projektre! Kedvcsináláshoz nézze meg l honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a babavideókat! Sok sikert! dr. Petróczi István

2020-05-27 17:59:14
| pecsételő vérzés, terhesség
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop