Szex közbeni vérzés

Kérdés:  Tisztelt doktor úr! 45 éves vagyok, minden együttlét során vérzést tapasztalok, élénk piros vagy néha sötét barnás színű. Már két orvost is felkerestem, mindkettő negatív ultrahang és rákszűrési leletet alapított meg. Régebben volt spirál felhelyezve, de az is folyamatos vérzést okozott. Tablettát nem szedtem. Változókori tünettel magyarázták. Most felírták az Azalia nevű tablettát. A kérdésem, hogy ez a panaszom csak hormontablettával orvosolható, vagy van rá más vizsgálat, ami megalapítja a valódi okot. Köszönöm válaszát!

|
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2020 ;26(január)   InforMed

Válasz:  A valódi ok a hormonhiány…a klimax miatt. Kezelni kellene. Az Azalia nem jó erre. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a menopauzáról írottakat. Olvassa el cikkeimet is! Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2020-01-20 18:46:35
| menopauza

Web Design & Development Prowebshop