Tabletta szedése

Kérdés:  Jó napot kívánok! A tabletta bevétele után fél órával hánytam, és még órák múlva is, az utolsó héten jártam a tabletta szedése és beteg tájékoztató szerint jártam el, attól a naptól kezdtem tabletta mentes hetet, de mivel vasárnap szoktam kezdeni a havi adagot, ezért vasárnap vennem be az első szemét, így csak 5 tabletta menetes napot tartanék. Lehetséges ez így? Ilyenkor is jelentkezne vérzés, ha nem szedem végig a levelet? Előre is köszönöm szépen!

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2020 ;26(február)   InforMed

Válasz:  Megrövidítheti a szünetet, abból nem lesz gond. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2020-02-17 14:46:44
| fogamzásgátló
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop