Tabletta vagy terhesség?

Kérdés:  Tisztelt Doktor úr! Március 2-án kezdtem el Ditinell fogamzásgátló tablettát szedni. Tehát ez az első hónapom, ezelőtt nem szedtem más fajtát sem. A szedés első hetében tapasztaltam, hogy hígabb a székletem, de mivel a bevétel után 8-12 órával, így nem vettem be pótló gyógyszert. (A betegtájékoztató azt írta, hogy bevétel után 3-4 óra lenne probléma.) A párommal március 20. és 21-én voltunk együtt óvszer nélkül, megszakításos módszert alkalmaztunk. Már az aktív tabletták utolsó egy hetében, minden nap barna, néha kicsit véres folyást is tapasztaltam. Most, a 4 napos placebo tablettás időszak alatt pedig a vérzés nagyobb mennyiségű sötétbarna, illetve szinte fekete színű volt, vöröst csak a wc-papíron láttam. Ön szerint lehetséges ezek alapján a terhesség vagy a tabletta miatt volt ilyen? Mikor kellene legkorábban tesztelnem, hogy biztos eredményt kapjak?

| fogamzásgátló
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2021 ;27(április)   InforMed

Válasz:  A placebo tablettákban nincs hormon, s a hormonszintesésre vérzés a válasz.-Viszont: ennyi idő alatt a peteérés nem áll helyre, a védelem a placebo alatt is teljes értékű. Tehát felesleges az óvszer/megszakítás. Nincs teendője. A 3 havonta adandó injekció azért sokkal kényelmesebb, az én betegeim imádják. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat.-Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2021-04-05 17:39:12
| fogamzásgátló
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop