Vérhígító - hormon gyógyszer

Kérdés:  T. Doktor Úr! Magas vérnyomás, diabetesz, pitvar fibrillatió betegségeim. 55 éves vagyok. Pitvari fibrillatio és flutter kapcsán vérhígítót kell szednem. A gyógyszer szedés következtében barnás folyás jelentkezett, melyre azt mondták vérzés, és méhtisztítást végeztek. 2012 óta nem menstruálok, 2007-ben és 2013-ban volt már méhtisztításom, megvastagodott méhnyálkahártya miatt. A szövettan eredménye a corpusban és a cervixben malignitás nem merül fel. a corpus szövettani képe mirigydús endometriális polypusra utal. méhtest polipus. javaslat. 3 hónapig szedjem a Norcolut 2x1 és utána kontrol. Kérdésem, szükséges a gyógyszer szedése, a vérhígítóval szedhetem ezt a gyógyszert, és ez visszahozza a vérzésemet?

|
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;25(november)   InforMed

Válasz:  Nem értek egyet a kezelésével…… 1./ a fitvarfibrillációt katéteres műtéttel meg lehet gyógyítani, nálunk a családban is volt ilyen eset. Miért nem katéterezték meg már régen? Ettől meggyógyul és abbahagyhatja az alvadásgátlót. 2./ a klimaxos vérzészavart hormonpótlással szokás meggyógyítani…… Az alvadásgátló ennek nem akadálya. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a menopauzáról írottakat. Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2019-11-11 12:47:42
| menopauza, fibrilláció

Web Design & Development Prowebshop