Vérzés kimaradás

Kérdés:  Üdvözlöm Dr. úr! A kérdésem a következő lenne 42-éves vagyok 3-éve szedem a Glaira nevű tablettát, március óta nincs vérzésem voltam orvosnál, ahol az ultrahangos vizsgálaton találtak 2-db miómát egy 2.9 mm-es egy 1.5-mm-es! Az orvos azt mondta a gyógyszer okozza a vérzés kimaradást a miómával pedig nincs teendő mivel nem okoz panaszt...a gyógyszert pedig szedjem nyugodtan tovább. Ön szerint is normális a vérzés kimaradás és valóban nincs teendő a miómákkal?

| vérzéskimaradás, mioma
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2020 ;26(szeptember)   InforMed

Válasz:  Igaza van a kollegának…. A tabletta mellett nincs havibaj, hanem csak egy művérzés, amit a tabletta kihagyása (=hormonszintesés) okoz. Ez kimaradhat. Majd legközelebb megjön. Az injekciónál állandó a hormonszint, az injekciósok nem véreznek. Nem véletlen, hogy az amerikai nők között óriási a népszerűsége, megkíméli a nőket egy csomó macerától. Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a fogamzásgátló tablettáról és a fogamzásgátló injekcióról írottakat. Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2020-09-21 16:59:42
| mióma, vérzéskimaradás
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop