Vérzészavar

Kérdés:  Tisztelt doktor úr! 33éves vagyok, 5 év után abbahagytam a Regulon fogamzásgátló szedését. Olvastam, hogy ez hormonzavart okoz, de mindenki leginkább kimaradásra panaszkodik. Nekem 2-3 naponta vagy 1 kevés, vagy 1 napos vérzések jelentkeznek. Ezek vagy rendes vérzések, vagy csak barna "folyások". Ez kb. 3 hete tart. Ez is a tisztulás része, vagy keressek fel inkább szakorvost? Köszönöm válaszát.

|
| Petróczi, I.; Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2019 ;25(júliusi)   InforMed

Válasz:  Nagy csacskaság volt a tabletta abbahagyása! 40 éves korig folyamatosan szedhette volna… Ne az internetes zsenikre hallgasson, orvost kérdezzen máskor, mert így jár. Most menjen orvoshoz. Olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI-nél a tablettáról írottakat. Üdvözlettel: dr. Petróczi István

2019-07-15 09:09:52
| fogamzásgátló

Web Design & Development Prowebshop