NévE-mailA kérdés címe:

Az Ön kérdése:



Tisztelt Doktornő! Évek óta szedek vérnyomás csökkentőt, tavaly nyár óta az érték ingadozik, ugrál. Másfél éve Tanydont szedek, most januártól fél Conco...

Üdvözlöm Doktor Nő! Moxibiot 400 mg-os antibiotikumot szedek. Ma vettem be a harmadik darabot, ezután fél órával elkezdett a jobb lábam először csak szurkálni...

Tisztelt Doktornő!! 42 éves nő vagyok Erdélyből. Már egy éve mindennapos rosszulléteim vannak nem kapok levegőt, remegek. Szorít a mellkasom a gyomrom, halálf...

Kedves Doktornő! Hosszú évek óta hullik a hajam, nagyon kikészít lelkileg... Csináltattam egy nagyon részletes vérvizsgálatot fogamzásgátló mellett (mivel fo...

Tisztelt Doktor Úr/Nő! 1,5 éve Symicia fogamzásgátlót szedek. A tabletta bevétele után 2 órával egyszeri nagyobb mennyiségű híg székletem volt. Befolyásolj...

Üdvözlöm! Dr. Boncz Ágota betege vagyok már három éve kezel. De azt olvastam ő most nem tud válaszolni. Recidív Graves-Basedow kór, struma nodosa et diffusa,tr...

Kedves Dr. Nő. Az lenne a kérdésem, hogy Amlodipin vérnyomáscsökkentővel lehet-e egy olyan tablettát szedni, ami tartalmaz D vitamint Cinket, E vitamint, Szelént...

1 | | | | |

Web Design & Development Prowebshop