Vérnyomáscsökkentő

Kérdés:  64 éves, leleteim szerint egészséges 3 éve prurigo noduláris betegségnek nevezett egész testemen jelenlévő ragyákkal küzdő vagyok. Három hete áttértem a Rasoltanról a Diovanra. Jelentős változás történt, de a nagyon erős viszketés nem múlt el. Orvosommal konzultálva újabb a Tenaxumra tértem át, aminek borzasztó mellékhatásai vannak. Eddig szedtem már a Hypothiazidot, a Lisonormot. Többségüknél vagy a száraz köhögés, vagy a bőrkiütések szerepelnek. Nagyon kínlódok a rettenetes viszketés és a fájdalom miatt.
Létezik olyan vérnyomáscsökkentő, aminek nincsenek ezek a mellékhatásai? Ha túl kevés az, amit leírtam, készséggel számolok be esetleg személyesen is.
Segítő válaszát várva tisztelettel!

| magas vérnyomás, gyógyszer
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2009 ;14(novemberi)   InforMed

Válasz:  Nem egészen értem, mert valóban szerepel a leírásban az Ön által említett kitétel, de az alább elérhető cikk ennek pont az ellenkezőjét állítja.
A lozartán egyedülálló húgysavszintcsökkentő hatásával magyarázható a CV preventív hatásának egyharmada a LIFE vizsgálatban.

Kapcsolódó cikkek a Magasvérnyomás-betegség rovatban olvashatók.

2009-11-22 21:19:04
| magas vérnyomás, gyógyszer