Ephedrine

Kérdés:  Sportoló vagyok, voltam. 2009 tavaszán egy sérülés miatt használtam egy alkalommal Ephedrint, majd 2009 őszén egy hosszabb sérülésből való gyorsabb felépülés reményében megint használtam. Ekkor viszont hosszabb ideig - heti egy alkalommal 1-2 db-ot 3 hónapon keresztül.
Azóta elég súlyos alvásproblémáim vannak. Abba kellett hagynom a sportot, mert nem bírtam. Egész nap kimerült vagyok, ingerült, nem tudom kipihenni magam. Koncentrációs- és memóriazavarok mellett légzési és szívverési zavaraim vannak. Éjszaka néha erős verejtékezés, paranoid gondolatok jellemzőek.
2009 ősz vége óta nem használok Ephedrint, de azóta is megmaradtak a fent említett panaszok. Alváslaborban is voltam, semmit nem tudtak mondani. Megmondom őszintén, kétségbe vagyok esve. Nem tudom, kihez forduljak? 23 éves vagyok.

| szorongás, kimerültség, alvászavar
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2011 ;16(januári)   InforMed

Válasz:  Pszichiáterhez kellene fordulni, mivel az említetteknek már semmi köze sincs az ephedrin használatához.

Kapcsolódó cikkek a Szorongásos betegségek (pánik, fóbia, kényszerbetegségek, stressz) rovatban olvashatók.

2011-01-22 22:32:06
| szorongás, kimerültség, alvászavar

Web Design & Development Prowebshop