Gyógyszertől hasfájás

Kérdés:  A kislányom 13 éves. Mostanában 1 szem gyógyszertől (pld: fejfájásra Cataflam) is másnap megy a hasa és fáj is. A múltkoriban vitamint adtam neki, és akkor is mindennapos volt a hasfájás. Csak később jöttünk rá, hogy a vitamintól lehetett. Antibiotikum szedése alatt is fájt neki, pedig utána szedett Normaflort is.
Mi lehet az oka?

| gyógyszer, gyógyszermellékhatás, hasfájás
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2012 ;17(júliusi)   InforMed

Válasz:  Talán nem kellene feleslegesen gyógyszert szednie, sem Cataflamot, sem vitamint. Egy 13 éves gyereknek nincs rá szüksége. A Normaflór pedig nem védi ki a Cataflam, de az antibiotikum mellékhatást sem.

Kapcsolódó cikkek a Gyógyszer a családban rovatban olvashatók.

2012-09-03 20:41:11
| gyógyszer, gyógyszermellékhatás, hasfájás

A WHO világszerte megkezdte a koronavírus ellen esetleg alkalmazható gyógyszerek vizsgálatát

A COVID-19 fertőzés ellen még nincs vakcina, de a járvány miatt már meglevő gyógyszerekkel végeznek világszerte klinikai kísérleteket.


Veszélyes készítményt reklámoznak az interneten

Olyan készítményt árulnak az internetek szív- és érrendszeri megbetegedések kezelésére, amelynek alkalmazása akár életveszélyes állapotot is okozhat - közölte a Magyar Kardiológusok Társasága.


Három-négy hónap, míre a koronavírus vakcinát embereken tesztelhetik.

Négyfajta, a koronavírus elleni védőoltás fejlesztése zajlik jelen pillanatban, és közülük a legígéretesebbet valószínűleg három-négy hónapon belül embereken is tesztelni fogják - közölte szerda este a (WHO) vezető kutatója.


WHO: egyelőre nincs ismert gyógymód

Cáfolta szerdán Genfben az Egészségügyi Világszervezet (WHO) azokat a sajtóértesüléseket, amely szerint "áttörő" jelentőségű gyógyszereket fedeztek fel az új koronavírussal fertőzött betegek kezelésére.


Gyógyszerszedés terhességben: antidepresszánsok

Fokozza a fejlődési rendellenességek kockázatát, ha a terhes nő antidepresszánsokat szed a terhesség első trimeszterében – állapították meg a Montreal-i Egyetem kutatói. Tanulmányuk a British Medical Journal című orvosi folyóiratban jelent meg.


Web Design & Development Prowebshop