Asztma, allergia

Kérdés:  Rengeteg gyógyszert szedek sok más gyógyszerrel. Az idén már súlyos lett az allergiám. Van egy Ventolin evohaler, egy Fosteres, egy Beroduál befúvóm, Loratadin Hexal, accolate retafilinés allergiakrémek szappan és több vérnyomásgyógyszer. Egy inhalátor gépem, de mostanában állandóan köhögök, fulladok nagyon, hiába a sok kalcium gyógyszer, a nyáron kaptam egy asztmás allergiás rohamot, kötőhártya-gyulladás az és az arcom begyulladt - tele voltam kis hólyagokkal is. Déligyümölcs szóba nem jöhet, búzaliszt és sok gabona. Mit tehetek még? Már dolgozni sem bírok és fel sem vesznek, ahogy meghallják, milyen problémáim vannak.

| gyógyszer, gyógyszermellékhatás
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2012 ;17(decemberi)   InforMed

Válasz:  Nem értem, hogy mi a kérdése? Talán át kellene nézni a gyógyszereit, mert épp talán a túl sok gyógyszer mellékhatása okozza rossz közérzetét.

Kapcsolódó cikkek a Gyógyszer a családban rovatban olvashatók.

2012-12-22 02:22:06
| gyógyszer, gyógyszermellékhatás