Tachycardia

Kérdés:  25 éves lány vagyok, 18 éves korom óta kezelnek sinus tachycardiával, Procoralant szedek 7,5 mg-osat 2x1-et. Emellett mitrális prolapsusom is van. Néhány hete, minden előzmény nélkül, fekvő helyzetben erőteljesen és szaporán kezdett verni a szívem, ami nem reagált sem a lélegzet visszatartásra, sem köhögésre, felülésre stb. Izzadt a tenyerem és a torkomban éreztem a kalapálást. Vagy 15 percig tartott, majd hirtelen elmúlt, de utána úgy éreztem, mintha lefutottam volna a maratont, nagyon elfáradtam. Ezen kívül néha érzek kisebb izomremegéseket a testem különböző részein naponta, néha szívtájékon is, pedig iszok magnézium pezsgőtablettát.

Véleménye szerint mi lehetett az említett roham? Szerepe van benne annak, hogy előtte két hónapig beteg voltam, komoly gyulladás volt a szervezetemben (kismedence gyulladás)?

Válaszát előre is köszönöm!

| szorongás, stressz, Tachycardia
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2013 ;18(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Miért nem volt jó a béta-blokkoló? Miért kellett ezt a "nagyágyút" bevetni? Miért szed magnéziumot? Szorong? Mindezek ismeretében kérdésére csak a gyógyszert felíró kardiológus tud válaszolni.

Panasza lehet akár pánikbetegség is, de gyógyszermellékhatás is.

Kapcsolódó cikkek a Szorongásos betegségek (pánik, fóbia, kényszerbetegségek, stressz) rovatban olvashatók.

2013-04-29 09:50:26
| szorongás, stressz, tachycardia
hirdetés