Szívdobbanás

Kérdés:  Egy ideje igen aggaszt ez a különös érzés. Időnként érzem, hogy a szívem bedobban. Sajnos pánikbeteg voltam/vagyok, melyre napi fél Paroxatot és néha fél 0,5-ös Xanaxot szedek. Az aritmiát néha (nem mindennap és főleg nyugalmi helyzetben) érzem. Semmi más tünet nem kíséri, csak én nagyon meg tudok ijedni.
Bár, mivel jó párszor éreztem már próbálom kezelni a helyzetet. Sajnos hajlamos vagyok érzelmileg dolgokat túlreagálni és a pulzusom is gyakran magasabb. Lehetséges ez idegi alapon vagy szívbetegségre utal? Nem volt soha semmi szívproblémám, a pajzsmirigyértékem rendben van. Néha vashiányos vagyok, de utoljára az is rendben volt. Észrevettem, hogy menstruáció előtt gyakrabban érzem. Hetente kétszer táncolok. Szabad folytatni?
Válaszát előre is köszönöm!
Szép napot!

| szívbetegség, tünetek, szívdobogás, tünetek
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2013 ;18(májusi)   InforMed

Válasz:  Ez vegetatív idegrendszeri probléma, nem szívbetegség, de ha gyakran jelentkezik, célszerű lenne alkalmanként 1-1 szem úgynevezett bétablokkolót (metoprolol, bisoprolol, stb.) is bevenni. Beszéljen erről háziorvosával.

Kapcsolódó cikkek a Szív és érbetegségek rovatban olvashatók.

2013-06-06 07:19:26
| szívbetegség, tünetek, szívdobogás
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop