Motilium

Kérdés:  25 éves lányomnak Motiliumot írtak fel, aminek a betegtájékoztatójában benne van, hogy szívritmuszavart vagy hirtelen szívhalált okozhat, neki volt már szívritmus zavara, ami magas pulzussal járt. Félünk, hogyha elkezdi szedni megint valami ilyen problémája lesz.
Kell ettől félnünk?
Válaszát előre is köszönöm!

| gyógyszer, mellékhatás
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2013 ;18(októberi)   InforMed

Válasz:  Ismételten elolvasva a gyógyszer hatásmechanizmusát és mellékhatásait, nem erősítettek meg hasznosságának fontosságával. Az is tény, hogy éppen napjainkban gondolják újra az előny/kockázat kérdést.
Ennek alapján nem vagyok meggyőződve arról, hogy érdemes használni, annak ellenére, hogy az említett mellékhatások nagyon ritkák, és csak nagyon nagy dózis esetén jelentkeznek.

Kapcsolódó cikkek a Gyógyszer a családban rovatban olvashatók.

2013-11-17 03:51:34
| gyógyszer, mellékhatás