Mitől vagyok rosszul?

Kérdés:  Tudom, mitől vagyok rosszul, régóta szívelégtelenségben szenvedek, gyógyszereim: Verapamil 160 mg/nap
Bisoblock 20 mg/nap
Syncumar 2 mg/nap
Ez idáig rendben is van. Ami aggaszt, hogy alig meglévő étvágyam és a kevés evés dacára a gyomrom térfogata igen megnőtt (nem a hasam). Ez nem tudom, mitől lehet, talán vizesedek? De a lábamon nem látszik dagadtság.
Úgy érzem, a szívemet ez az egyik napról a másikra megnőtt gyomor is nyomja, talán ez okozza a gyengeséget, és a nem jól levést.
Momentán nem tudok orvoshoz eljutni és kíváncsi vagyok az Ön véleményére, bár nagyjából tudom, csak találgatni tud.
Ha válaszol, azt megköszönöm!

| szívbetegség, tünetek, tünetek
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2014 ;19(júniusi)   InforMed

Válasz:  Ha azt mondja, hogy szívelégtelensége van, akkor lehetőséget kell keresni, hogy lássa orvos. A hasi panasz ugyanis lehet a szívelégtelenség következtében megduzzadt májtól, és ezt vízhajtóval az esetek többségében jól orvosolni lehet.

Kapcsolódó cikkek a Szív és érbetegségek rovatban olvashatók.

2014-06-12 04:19:11
| szívbetegség, tünetek

Web Design & Development Prowebshop