Xanax hatása - Idegsérülés?

Kérdés:  18 éves lány vagyok, többször is előfordult, hogy erős stresszt, szorongást éltem át. Mivel a háziorvosom 2-3 éve Xanaxot írt fel, ezért olyankor, amikor már úgy éreztem, hogy nem bírom tovább, bevettem egy szemet a gyógyszerből.
Nem túl gyakran szedtem, eddig kb. 6 db-ot vettem be a 0,25 mg-os tablettából. Legtöbbször este vettem be és reggel úgy éreztem, hogy még mindig nem ment ki a hatása.
Felmerült bennem a kérdés azzal kapcsolatban, hogy lehetséges, hogy a gyógyszer károsította az idegpályáimat vagy esetleg valamilyen végleges károsodást okozott a szervezetemben?

| szorongás, stressz
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2014 ;19(szeptemberi)   InforMed

Válasz:  Ebben az iramban nyugodtan szedheti, és a nagyobb mennyiség szedése se károsítaná az említett módon, hanem inkább az esetleges hozzászokás jelentene gondot.

Kapcsolódó cikkek a Szorongásos betegségek (pánik, fóbia, kényszerbetegségek, stressz) rovatban olvashatók.

2014-09-14 19:43:41
| szorongás, stressz