Gyengeség, szédülés, letargia

Kérdés:  Hónapokkal ezelőtt két hétig véreztem. Nőgyógyászati eredményen P2. Aztán a munkahelyemen elájultam. Vérkép vashiányos anémiát mutatott. 63 hemoglobin 3,3 vas. Kaptam vasat. Majd márciusban és áprilisban újra véreztem. Sokat.
Elmentem vérvételkontrollra, ahol a vasam, a vérképem helyre jött. De a vérsüllyedés magas volt 63. Újra nőgyógyász, ahol miómát állapítottak meg.
Így is rosszul vagyok. Szívdobogás, szédülés. Már hosszabb séta után úgy éreztem, elájulok. Az orvos nyugtatót írt fel, de nem használ. Aztán vettem Magnerot tablettát. Harmadik napja szedem és határozottan jobb.
Mennyit szabad bevenni? Egyet szedek naponta.
Köszönöm válaszát!

| szorongás, stressz
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2016 ;21(májusi)   InforMed

Válasz:  A vaspótlást kellene folytatni folyamatosan, és nőgyógyásszal konzultálni. A folyamatos vérzéssel veszti a vasat, és a vérszegénységtől magas a süllyedése. Ha nőgyógyászatilag nem indokolható a vérszegénység, akkor ennek egyéb okát (pl. aranyeres vérzés, egyéb gyomor-, bélrendszeri vérzés, stb.) kell keresni, hogy meglehessen szüntetni. A Magnerotot szedheti, bajt nem okoz vele.

Kapcsolódó cikkek a Szorongásos betegségek (pánik, fóbia, kényszerbetegségek, stressz) rovatban olvashatók.

2016-05-23 23:34:41
| szorongás, stressz
hirdetés