Bélpanaszaimat mi okozhatja?

Kérdés:  2 hete kezdődtek a problémáim, 2 napig hasmenésem volt ekkor már a megszokottól eltérő sötétebb barna színű. Fájt a gyomrom, általában étkezések után és a hasam bal alsó része. Aztán bevettem egy Immodium tablettát, amitől el is múlt a hasmenés, viszont a gyomrom, hasam (beleim) továbbra is fájt. Miután bevettem a tablettát nem volt székletem 5 napig, majd megint hasmenés és hasfájásom volt 2 napig. Ekkor már nem vettem be semmit, de azóta sincs székletem, csak nagyon kis mennyiség és nyákos váladékkal együtt.
Mitől lehet ez? Lehet, hogy nincs is köze hozzá, de a szemeim is reggel és estére mindig vérágasak lesznek kb. pont 2 hete.
Várom válaszát!

| gyomorfájdalom, hasmenés
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2016 ;21(augusztusi)   InforMed

Válasz:  Remélem, széklete azóta rendeződött. Minden valószínűséggel egy szokásos nyári vírusfertőzése zajlott, amivel nincs teendő.

Kapcsolódó cikkek az Emésztési zavarok rovatban olvashatók.

2016-09-13 21:37:34
| gyomorfájdalom, hasmenés
data-full-width-responsive="true">

Web Design & Development Prowebshop