Kivörösödő arc

Kérdés:  30 éves nő vagyok, könnyű fizikai munkát végzek. Az utóbbi időben észrevettem, hogy munka vége felé eléggé kivörösödök, mások mondják is, milyen piros vagyok. Olyankor ég is az arcom, az egész fejem. Egy idő után elmúlik. Egyébként elég világos bőröm van. Fontosnak tartom megjegyezni, hogy tachycardiám van, gyógyszert szedek - Procoralan 7,5-öst és Concor 1x2,5 mg-ot naponta. A vérnyomásom 120-130/70-85 - szoktam ellenőrizni olykor. Vérkép tavaly készült.
Nagyon kellemetlen tünet, mit tanácsolna? Szükséges valamilyen vizsgálat?
Köszönöm válaszát!

| szívbetegség, Tachycardia, kivörösödő arc
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2018 ;23(áprilisi)   InforMed

Válasz:  Nem hinném, hogy érdemes lenne kétféle béta blokkolót szednie, talán elég lenne a Concor, kicsit talán nagyobb dózisban. Beszélje meg háziorvosával.

Kapcsolódó cikkek a Szív és érbetegségek rovatban olvashatók.

2018-05-03 04:56:31
| szívbetegség, tachycardia, kivörösödő arc

Web Design & Development Prowebshop