Terhesség és probiotikum

Kérdés:  Jelenleg 10 hetes terhes vagyok. Semicillin antibiotikum kúrát kell folytatnom. Az előző terhességem alatt Zinnat antibiotikumtól Clostridium diff. miatt kórházi kezelésre szorultam. Most nagyon aggódok h ez megint előjön. Progastro 825 és Normaflore szedek az antibiotikum kezelés mellé. Mennyire aggódjak hogy kiújul a betegség? Ha igen ez ebben a korai terhességben okozhat bajt a babának? A múltkori terhességemnél 21 héten volt. A kislányom egészséges lett. A probiotikumokkal nem ártok a babának? Nem adagolom túl? A két probiotikumot szedhetem egyútt? Az nem túl sok? Vagy kevés.. Köszönettel! Egy aggódó kismama

| terhesség, probiotikum
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2018 ;23(szeptemberi)   InforMed

Válasz:  Nem tudom ki, miért döntött az antibiotikum szedéséről, még inkább a leggyakrabban mellékhatást okozó elavult Semicillin szedéséről. De a rossz tapasztalatok miatt, ha nem szükséges, jó lenne nem szedni az antibiotilumot, a probiotikum valószínűleg nem árt, de értelmetlen.

2018-09-16 22:51:06
| terhesség, probiotikum

Web Design & Development Prowebshop