Magas vérnyomás

Kérdés:  Valsartan vérnyomáscsökkentőt szedek 2004 óta. Agyógyszer időszakos forgalomból történt kivonása idejére (kb. 1 hónap) a háziorvosom Vidotin-t irt fel, Lacipil-el kombinálva A Vidotin azonban szinte leküzdhetetlen székrekedést okozott. Visszatértünk a Valsacor-ra: reggel, este Tenaxum. A háziorvosom balesetet szenvedett, ezért nem tudtam megkérdezni, hogy a Valsacor mellett a Lacipil-t is szedjem, szedhetem-e Különösen időjárás (évszakváltás)-kor kiugró vérnyomást mérek. Ezért merült fel bennem a kérdés, hogy a Valsacor összeegyeztethető-e a Lacipil szedésével? Ha igen, akkor a korábbiakkal azonosan szedném R:160 mg Valsacor, délben Lacipil 2 mg, este Tenaxum gyogyszereket. A Tenaxum-ot 2017 feb. óta szedem este Nov.24-én 16:30h 181/90 /67 vérnyomást mértem Tensiomin -t vettem be + Frontin 0,25 Válaszát ez úton köszönöm, 86 éves nő.

| magas vérnyomás, gyógyszer
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2018 ;23(novemberi)   InforMed

Válasz:  Szerintem is helyesen tette, ha az egyébként jó gyógyszerelés mellé csak a „kiugrások” esetén vesz be (rág el) 25 mg Tensiomint, és vesz be nyugtatót.

2018-11-30 04:25:06
| magas vérnyomás, gyógyszer

Web Design & Development Prowebshop