Reszketés és légszomj

Kérdés:  Kedves Doktornő! Az alábbi problémával fordulok Önhöz: Édesapámat évek óta végbél daganatos betegségre kezelik, eddig jól viselt minden kezelést. Mostanra viszont kialakult nála vérszegénység, amire szintén kapott gyógyszert, illetve vizesedik a lába, amire néhány napja vízhajtót kapott. Néhány napja, illetve a mai napon pár percig tartó reszketés és légszomjszerű levegő kapkodás volt megfigyelhető nála. Mellkasi fájdalmat elmondása alapján nem tapasztalt. Mi okozhatja ezt a furcsa tünetet? Valamelyik gyógyszer vagy a vérszegénység esetleg a vizesedés lehet az oka? Köszönettel:

| reszketés, légszomj
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2022 ;28(január)   InforMed

Válasz:  Természetesen sürgősen beszéljen orvossal, sőt, ha a légszomja fokozódik, akár a mentőket is hívhatja.

2022-01-12 17:06:26
| reszketés, légszomj
hirdetés
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop