Szédülés

Kérdés:  Jó napot dr. nő! Egyszerűen nem tudom mitől lehet ez, hogy napok óta nem jó a közérzetem, rajtam van egy enyhe szédülés. Lehetséges, hogy a kimerültség okozhat ilyet? De az az érdekes, hogy azóta van ez, mióta Béres cseppet meg B1-B12 + folsav vitamin tablettát szedek, kétlem, hogy a Béres csepp képes lenne ilyet produkálni az emberi szervezetben, elvégre tele van nyomelemekkel! De az biztos, hogy ez azóta jött ki rajtam, mióta ezt szedem, elsőnek 1- 2 napban hasmenésem volt tőle, az elmúlt, majd jött az enyhe szédülés. Nem tudom mi lehet ez, segítsen információ téren dr. nő. Köszönöm

| hasmenés, Béres csepp, szédülés
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2021 ;27(november)   InforMed

Válasz:  Ha azt látja, hogy panaszai összefüggnek a leírt szerek használatával, mivel, ha nem szedi, nem okoz hiányt, mi lenne, ha abbahagyná? Lehet, hogy allergiás a szer vivőanyagára, a hasmenés is erre utalhat.

2021-11-24 16:58:15
| szédülés, hasmenés, Béres csepp
hirdetés
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop