Van okom aggódni?

Kérdés:  50-éves vagyok, tavaly polymyositist diagnosztizáltak nálam. Egy éve szedem a Medrolt, 64mg-mal kezdtem most 12mg-ot kapok naponta. A CK értékem 180 CKMB 26,9.-A problémám az, hogy a Ck értékem ugyan szépen csökken, de az CkMB érték növekszik. Szeretném tudni, hogy ez mitől van? Sajnos nem jó reagálok a szteroidra, inzulinos cukorbeteg és magas vérnyomásos beteg lettem mióta szedem. Válaszát előre is köszönöm!

| szteroid, polymyositis
| Szendei, K.; Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin 2020 ;26(november)   InforMed

Válasz:  A vérnyomás emelkedést a szteroid (Medrol) okozza, a cukorbetegségnek se tesz jót. A jelzett betegségről sajnos kevés még manapság is az ismeretünk. A szteroid mennyiségének meghatározása nem függ semmiféle labor paramétertől, azt leginkább a beteg panaszainak mérséklődése vagy megszűnése jelzi

2020-11-27 16:08:48
| polymyositis, szteroid
hirdetés
hírdetés
data-full-width-responsive="true">
hírdetés

Web Design & Development Prowebshop