Hányinger, remegés, gyengeség

Nagyon sokat rosszul vagyok, mostanában nagyon hányingerem van, borzasztóan remegek, és nagyon legyengülök. Ilyenkor régebben szedtem a Rivotrilt és a Seroprant, de már abba hagytam kb. 6 hónapja. Akkor, mikor szedtem, nem voltak ezek a tüneteim.
Kérem segítségét, hogy újból szednem kellene-e, mert nem merek sehova sem menni, mert mindig félek, hogy rosszul leszek. Már három hete nem voltam sehol sem.
Kérem segítségét!

stressz, pánik | Az Orvos válaszol - Dr. Bezzegh Éva 2009 ;14(februári)   InforMed | Bezzegh, É.
Elképzelhető, hogy ismét visszatért a betegsége, de óva inteném attól, hogy orvosi vizsgálat nélkül elkezdje szedni a gyógyszereket, tehát mindenképpen azt az utat be kell járni, amit az elmúlt alkalommal, kizárni az esetleges szomatikus betegségeket és beállítani a pszichiátriai terápiát.

Kapcsolódó cikkek a Szorongásos betegségek (pánik, fóbia, kényszerbetegségek, stressz) rovatban olvashatók.

| stressz, pánik
2009-02-17 18:15:20