Fogamzásgátló - Depo-provera 150 injekció

Az orvosom javaslatára, fogamzásgátlásként mivel szoptatok, a Depo-provera 150 injekciót kaptam december 20-án. Az első 10 napig nem volt panaszom, utána időnként volt barnás folyás. Majd a szokott időben megjött a menstruációm. Egy hét után elmúlt teljesen, majd 1-2 nap után megint van pecsételő vérzésem, ami azóta is tart. Ez engem eléggé zavar, káros ez? Vajon meddig fog tartani? Ez a módszer lehet nem is jó nekem?
Köszönettel várom válaszát!

fogamzásgátló | Az Orvos válaszol - Dr. Petróczi István 2009 ;14(januári)   InforMed | Petróczi, I.
Az injekció 6 hónap után (=a 3. szuri) teljesen megszünteti a vérzést, viszont ezt megelőzően előfordul rendszertelen vérezgetés - mint Önnél is.
Ezen lehet segíteni, menjen el orvoshoz.
Bővebb felvilágosításért olvassa el honlapomon (www.drpetroczi.hu) a BETEGEIM LEGGYAKORIBB KÉRDÉSEI között a tablettánál az injekcióról írottakat.
Ha megkeres, szívesen segítek, rendelőim címe és telefonom a honlapomon található.
Üdvözlettel: dr. Petróczi István

Kapcsolódó cikkek a Fogamzásgátlás, abortusz rovatban olvashatók.

| Fogamzásgátló
2009-01-29 22:50:13


Web Design & Development Prowebshop