Mercilon- terhesség vagy mellékhatás

terhesség, fogamzásgátló, mellékhatás | Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin   InforMed | Szendei, K.

Kedves Doktornő!

Két hónapja szedek fogamzásgátló tablettát (Mercilon). Egy hónapot vártunk majd elhagytuk az óvszer használatát. Az első hónapban csak állandó émelygésem volt. De most a második hónap vége felé, még furcsábban érzem magam(mellfeszülés, mellbimbó kiszáradása, émelygés, fáradtság.) Minden utasítást betartottam, ennek ellenére előfordulhat terhesség a gyógyszer szedése alatt? Vagy ezek csak a gyógyszer mellékhatásai lehetnek és idővel elmúlnak amint a szervezet megszokja a gyógyszert?

Válaszát előre is köszönöm.

Jó lenne, ha kérné családorvosától a májenzim laboratoriumi vizsgálatát, mert lehet, hogy jelentkezett a gyógyszer mellékhatása, vagyis májműködési zavart idézett elő.

Ha mindent betartottak, nem valószínű a terhesség. Azonban a májenzimek vizsgálatakor a biztonság kedvéért csináltasson egy vizelet-terhességi tesztet is a meglepetések elkerülése végett.

A válaszok az orvos és beteg személyes találkozását, illetve az orvosi vizsgálatot nem pótolják!

| terhesség , fogamzásgátló, mellékhatás
2002-07-11 13:54:17

Web Design & Development Prowebshop