Novynette, mikor hagyjam abba?

Novynett, fogamzásgátló | Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin   InforMed | Szendei, K.

Kedves Doktornő!

14 napja szedem a NOVYNETTE nevű tablettát és minden nap van nem jelentős ,de nem is elhanyagolható vérzésem. Mivel külföldön /Innsbruckban/ tanulok, nem tudok nőgyógyászhoz menni. Egy évig szedtem a Trigilar nevű tablettát és egy év szünet után döntöttem újra a tabletta szedés mellett. Mivel nagyon pattanásos típus vagyok, az orvosom e tabletta mellett döntött. A kérdésem az lenne, hogy mikor hagyjam abba a tabletta szedését, mivel abnormálisnak tartom a tüneteket.

Attól tartok, ha hónap közepén leállok vele, még jobban megbolygatom a hormonháztartásom. Lehetséges, hogy hozzászokik a szervezetem a tablettához? Előre is köszönöm válaszát.

Amennyiben nem fogamzásgátlási céllal szedi a tablettát, a dobozt szedje teljesen végig, de utáni álljon le. Az állandó vérezgetés ugyanis vashiányos vérszegénység kialakulásához vezethet. Ha mégis szüksége lenne fogamzásgátlásra, használjanak óvszert, vagy ha minden kötés szakad esemény utáni tablettát.

A válaszok az orvos és beteg személyes találkozását, illetve az orvosi vizsgálatot nem pótolják!

| Novynett, fogamzásgátló
2002-07-11 14:10:15

Web Design & Development Prowebshop