Lejön az óvszer

óvszer, fogamzásgátlás | Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin   InforMed | Szendei, K.

Tisztelt Doktornő!

Örülök, hogy ismét megtaláltam ezt a lapot, ugyanis pár éve már feltettem önnek egy kérdéstés a válasza nagyban segített az akkori problémám megoldásában. A kérdésem most intimebb témájú.A problémám azóvszerhasználattal függ össze. Többféle gumit próbáltam már, de azóvszert csak nagyon nehezen lehet felhúzni a hímvesszőre, és noha az ember az ellenkezőjét várná használat közben könnyen lejön. (a merevedés nem csökken). A gond talán abból ered, hogy az óvszert  nem lehet a himvesszőtövéig felhúzni, az ott "felhalmozódó" bőrmennyiség miatt, amit a gumióvszer felhelyezés közben "tol" magával. Nem lehet, hogy ez a fityma bősége vagy rendellenessége miatt van?Vagytalán a himvessző méretből adódik? Egyáltalán lehet valakihez, és ha igen, kihez fordulni ezzel kapcsolatban? Válaszát előre is köszönöm.

Elég nagy az óvszerválaszték, keressen más márkát, más méretet. Nem hiszem, hogy orvost igényelne a problémája megoldása, de ha mégis így lenne, forduljon bármelyik urológiai szakrendelőhöz.

A válaszok az orvos és beteg személyes találkozását, illetve az orvosi vizsgálatot nem pótolják!

| óvszer, fogamzásgátlás
2002-07-11 14:43:51