Kimaradt egy tabletta

fogamzásgátló, gyógyszer | Az Orvos válaszol - Dr. Szendei Katalin   InforMed | Szendei, K.

Kedves Doktornő!

Négy hónapja szedem (eddig hibátlanul és hiánytalanul) a Harmonet tablettát, de a minap egy kimaradt. Másnap este vettem észre, hogy egy tablettával több van...A kimaradt tablettát (sajnos?) kidobtam és beszedtem az aznapit, és így egy napi adag kimaradt?

Mi a teendő??? Egyesek szerint nem kell aggódni, nem áll fenn a teherbeesés veszélye...De mi inkább vigyáznánk.

Köszönettel

Gondolatmenete kitűnő, tegye, amit leírt!

A válaszok az orvos és beteg személyes találkozását, illetve az orvosi vizsgálatot nem pótolják!

| fogamzásgátló, gyógyszer
2002-07-11 14:44:58


IUD fogamzásgátlók – mítoszok és a valóság

Az utóbbi időben szerencsére egyre pozitívabb az IUD-k, azaz a méhen belüli fogamzásgátló eszközök megítélése. Ennek ellenére még mindig számos félreértés és m...


IUD - a méhen belüli eszköz

Ha a házaspárok már nem akarnak több gyereket, akkor egy méhen belüli eszköz az optimális módszer, 92 százalékos biztonságot ad.


A fogamzásgátló tabletta kölcsönhatása más gyógyszerekkel

Gyakran felmerül az a kérdés, szabad-e fogamzásgátló tabletta szedése közben más gyógyszert, leginkább antibiotikumokat is bevenni. Gyengíti-e az antibiotikum a tablett...


Csupán egy jó döntés kell

Az ismert, piacvezető fogamzásgátló módszerek egyikére sem lehet ma már azt mondani, hogy hatásmechanizmusuk megbízhatatlan lenne. Mégsem egyforma arányban előzik meg a...


Egyre többen szorgalmazzák Angliában az abortusztabletta használatának lazítását

Egyre többen szorgalmazzák Angliában az abortusztabletta alkalmazására vonatkozó előírások enyhítését, sok nő ugyanis a törvényt megkerülve otthon, az interneten be...